søndag den 24. maj 2009

Fødselsdag

Den stod på fødselsdag igår, super hyggeligt.

Det var i Næstved... Annette og Martin havde slået deres fødselsdage sammen. Det er desuden min faster og fætter.

Før vi kom hjem til dem, var vi lige en tur forbi nogen der hedder Henning og Danusia. Det var helt sjov at se deres søn Brian igen. Det er godt nok mange år siden jeg sidst har set ham. Jeg huske ham som værende meget højere >_<

I næstved fik vi grill mad, og til desert en alt for lækker kage ^_^
Mmmmmh kage.
Så kan Nicholas bare lærer at komme med ^_^

Det er faktisk ret træls at han ikke rigtig kommer med til noget for tiden. Men jeg tror Jonas flår hovedet af ham, hvis han skal med hver gang der er familie tam tam.
Nick er nemlig ved at skrive speciale, og han skriver det sammen med en gut der hedder Jonas.
De har fået kontor ude på Amager, i det nye uni halløj der ude. Der er faktisk rimelig nice, men det passer mig nu stadig meget godt at rende rundt i Universitets parken. Der er nu engang noget hyggeligere, når der er en masse græsplæner og træer.
Det nye har ikke rigtig noget græs. De har en masse fliser, og så har de noget vand man kan kigge på. Det er okay, men på ingen måde så hyggeligt som hos os.
Hvis man skal tænke praktisk, ville det ellers ikke gøre noget at hele KU blev samlet et sted, så man slap for at fise rundt i hele KBH, alt efter hvilke fag man har. Det er jo oplagt at få det hele samlet på Amager, for der er rimelig god mulighed for at udvide, hvilket der på ingen måde er de andre steder i KBH.
Man kan så sige, at det bliver en smule besværligt at få flyttet steder som Botanisk Have, og hvad der dertil hører af kontorer og laboratorier.

Og så en sidste lille ting.
Min kære svigerinde Kristina havde fødselsdag igår. Så kæmpe stort tillykke til hende :)
Vi skal også snart til bryllup hos dem. Det bliver fedt :)

Nu vil jeg gå over og se på nogle pizzasnegle, og se på nogle invitationer til min fødselsdag.
Jeg har valgt at holde den i sommerferien, fordi maj er sådan en travl måned. Så må dem der har tid komme, og resten må blive væk ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar