tirsdag den 19. maj 2009

Længt om lange

Så har jeg endelig fået taget mig sammen til at sende en mail til Dyre adfærds gruppen på KU, for at hører om jeg kan få lov at skrive to projekter til næste år.
Egentlig skræmmer tanken mig en del. Jeg skal mere eller mindre stå på egne ben, ved sådanne projekter.

Hvis jeg får dem, kommer mit skema til at se sådan her ud til næste år:
Blok 1: Organismens diversitet
Blok 2: Matenatik og Statestik / Almen Molekylær biologi
Blok 3: Kemi / Skriftligt projekt
Blok 4: Almen Biokemi / Skriftligt projekt

Året efter er der så 3 fag der skal læses op, der skal tages bifag, og der skal skrives bachelor.
Jeg burde være 1 år og 1 fag for meget om at læse min bachelor.
1 fag = ½ blok
1 blok = fuldtid 9 uger (ca. 1 kvartal)
Så det er halv tid et kvartal. Det er jo ikke galt :)

Men næste år er lidt ondt. Der er nogle rimelig kedelige fag. Så kan man jo bare lærer at tage sig sammen første gang man tager fagene!
Længe leve bedre deppe-piller!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar