onsdag den 27. maj 2009

Nudel RipOff!

Jeg har en forkærlighed for YumYum's nudler med shrimp flavor (reje smag).
Enten kan man lide dem, ellers kan man ikke, men jeg er helt tosset med dem ^_^
Generelt har YumYum en ret høj standard.

For et par uger siden opdagede jeg så, at min lokale indvandre biks havde nogle nudler. Ikke helt yumyum, men et ripoff mærke der hedder yomyom. Jeg har prøvet at finde et billede af dem, men der ligger ikke rigtig noget på nettet, og det er for mørkt/sent til at jeg kan få et ordentligt billede >_<

Men min tanke var bare, at de sq nok var fine nok. Billeder mv. var de samme, så smagen ville nok heller ikke være helt ved siden af. Der blev jeg så snydt!

Jeg kan ikke rigtig sove, pga. mave av-av. Så jeg har været ude og lave saft og nogle nudler. Sådan rigtig hygge bare for at ynke mig selv lidt. Normalt bliver jeg totalt lækkersulten bare jeg kan lugte de her shrimp nudler, men det skete så ikke rigtig denne gang. Jeg har en tendens til at spise dem før de er rigtig klar, for jeg kan egentlig meget godt lide at det ikke bliver for smattet. Jeg gør som jeg altid gør med de her nudler, men der er bare ingen smag i dem :S

Den eneste smag der er meget tydelig, er smagen af nydler - badwerSådan en rigtig typisk melsmag af en nudl der bare ikke har fået nok krydderi. Så det er jo super lækkert at jeg har 2 poser tilbage :S Der er enten nogen der får nogle nudler, ellers ryger de altså ud, for de er bare ikke specielt lækre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar