torsdag den 21. maj 2009

Fucking Perle

Jeg har en motorcykel.
Det er en fin lille Honda CBX 250
Billedet er fra pinsen 2007, og så vidt jeg kan se er det Ina (min niece) der sidder bag på.
Jeg er et par gange blevet drillet med at det ligner en knallert, hvilket vel egentlig er forståeligt nok, størrelsen taget i betragtning :)
Men modsat den 250 ccm jeg tog kort på, har min ikke problemer med at komme op på 110 km/t - helt rart når man ligger på motorvejen, at man faktisk kan trække væk.
Idag skulle jeg så hjem til Nick. Faktisk sidder jeg hos ham og skriver pt.
Fordi min cykel er så lille, kommer jeg nogle gange i nogle ret ubehagelige situationer, fordi billisterne ikke tænker på, at motorcykler er relativt udsat. Hvis jeg holder mig lidt for langt inde i min bane, kan de finde på at overhale mig i min bane, og det er ikke unormalt at de trækker ind lige foran mig. Jeg kører meget mere forsigtigt på min MC end i bil, netop fordi jeg er så relativt udsat. Det er faktisk helt grotesk så sindssygt nogle biler kører i nærheden af motorcykler.
Motorvejen fra mig og ind til byen, ender direkte ud i en vej hvor man må kører 60.
Jeg kommer op til et lydskryds hvor der er rødt, og sætter meget naturligt farten langsomt ned. Jeg kommer så til at se i mit ene sidespejl, og hvad ser man? En bil der virker som om den er liiiiige tæt nok på.
Nu er der det ved det, at en motorcykel bremser en del hurtigere end en bil, på samme måde som en alm. personbil bremser hurtigere end en bus eller lastbil. Så jeg bliver temmelig paranoid, og sætter farten yderligere ned, end jeg normalt ville. Hvis man så bliver nødt til at lave en brat opbremsning, sker der ikke nær så maget, hvis knolden bag en ikke lige får bremset.
Jeg sidder desuden og kigger mig over skuldrene, og kan se at han kun er 1-2 meter bag mig. Han holder altså på ingen måde afstand, og her ligger farten stadig på 30-40 km/t.
Hvis folk ligger oppe i røven på mig, og vi kommer til at holde for rødt, har jeg for vane at gasse op, og kører fra bilen når det bliver grønt. Vanen tro gør jeg det så også her, for jeg trækkere hurtigere fra end de fleste biler.
Idioten fra før, laver en halv-hazarderet overhaling, og giver mig fingeren. Det gør mig rimelig godt tosset, og han får en tilbage, men ser det desværre ikke.
Lidt længere oppe er der et sjov lydskryds, som idioten kører igennem, men det næste holder han så for.
Jeg kører stadig hvad jeg må (den der med at kører 80-100 i KBH er ikke lige mig), og ender oppe på siden af ham.
Og hvad ser vi her? To fucking perler, med deres danske luder-kærester på bagsædet, der sidder og tror at de er rigtig rå og lækre. Ja for du er jo pisse rå når du kan rulle et vindue ned, og aske ud af det -_-
De sidder og glor på mig som om jeg er idiot, og jeg "kommer til" at give dem fingeren igen.
Nøøøøj hvor blev den ene perle foran tosset >_<
Jeg troede egentlig at de ville prøve at komme efter mig hvis vi holdt for rødt. Den ene ville ihvertfald gerne have råbt noget efter mig...
Gad vide om de vidste at jeg er hunkøn? Det er ikke altid helt let at se når man har alt udstyret på.
Jeg er ikke udpræget racist, men jeg kan mærke at jeg bliver mere og mere fjensk over for folk der kommer fra mellemøsten, eller har udseende som om de er der fra.
Det er ikke rigtig fair. Det er jo langt de fleste der bare er gennemsnits mennesker. Men det er altid de får der ødelægger det for de mange.
Præcis som de der luder-tøser. Der er bare noget ved dem, og første tanke er virkelig "Perle luder", men sådan er de jo ikke alle sammen.
Men det var stadig nogle idioter!
Her til skal det lige siges, at jeg på ingen måde selv er en fejlfri billist, det er slet ikke det, det kommer an på. Jeg er bare virkelig træt af at blive behandlet jeg ved ikke hvad, når jeg er på motorcykel. Det er MIG der kommer til skade hvis der sker et sammenstød.
Det er også en grund til at det er så lækkert, med en cykle der rent faktisk kan trække en smule fra. Det er en virkelig klam situation hvis man bliver "låst inde" af en idiotisk billist, og ikke kan komme væk. Som det er med min nuværende cykel, så er det bare et gir ned, og så se at komme væk, eller trække bagud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar